Alior bank – czy warto założyć konto?

Strona aliorbank.pl
Strona aliorbank.pl

Alior Bank prowadzi działalność na rynku polskim od pięciu lat. Jest bankiem, który łączy tradycyjne zasady bankowości z innowacyjnymi. Akcjonariat banku to: Alior Lux S.a r. l. & Co. S.C.A. oraz Alior Polska (36, 04%), Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (8, 83%), Genesis Asset Managers (6, 09%) oraz Wellington Management Company (5,01%). W 2011 roku bank otworzył ponad 330 tysięcy nowych rachunków, zaś na koniec września 2012 roku nowych otworzonych rachunków było blisko 370 tysięcy.

Obecnie Alior Bank ma prawie 1, 5 miliona klientów, w tym około 100 tysięcy to klienci biznesowi. Zysk netto banku na koniec września 2012 toku wynosił ponad 220 milionów złotych. Alior Bank swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Oferta dla klientów indywidualnych to: konta osobiste, lokaty i konta oszczędnościowe, kredyty i pożyczki oraz karty kredytowe.

W przypadku kont osobistych klient ma do wyboru konto osobiste podstawowe, konto zakupowe (CashBack 1%), konto walutowe (11 walut do wyboru) oraz konto z programem Lotos Navigator. Dla klientów, którzy chcą oszczędzać i inwestować bank ma lokatę standardową ( oprocentowanie 4, 05 % w złotówkach i 1% w euro), lokatę Razem Zyskujesz, konto oszczędnościowe (oprocentowanie 4% w zł), konto oszczędnościowo-emerytalne oraz konto oszczędnościowe KANTOR.

Klient indywidualny może również wziąć pożyczkę gotówkową (do 150 tysięcy złotych), kredyt konsolidacyjny oraz kredyt hipotetyczny. W przypadku przedsiębiorstw Alior bank oferuje dwa rodzaje rachunków: Rachunek Biznes Premiera oraz Rachunek Biznes Komfort. Ponadto w ofercie są lokaty terminowe i negocjowane dla firm oraz kredyty ( odnawialne, w rachunku bieżącym, inwestycyjny, na finansowanie faktur oraz na finansowanie bieżącej działalności.

Click to rate this post!
[Total: 11 Average: 2.5]

Alior bank - opinie użytkowników:

  1. mysle nad kontem firmowym. Opyla sie?

  2. a ja mam pytanie co do konta osobistego zakupowego. Ma ktos moze z Was? Co o nim sądzicie? Faktycznie oplaca sie jak ktos czesto kupuje? bo ja naleze do takich osob niestety;p

  3. bank jest w porządku i ciekawe ma oferty, ale wiecie co mnie u nich najbardziej irytuje? Te durne reklamy z facecikiem w meloniku, białej gorączki dostaje jak to widze 😛 szczegól, ale wkurza choć z oferty banku jestem zadowolony i korzystam już dłuższy czas.

  4. Dostęp do konta przez neta to rzadna nowość a szczycą się tym jak głupi. Bank w porządku jest pod względem kosztów, jak się dobrze dobierze oferte to nie płaci się dużo za konto.

  5. Kurna załatiwanie u nich kreydtu to jakaś droga przez mękę, mam dobrą sytuację finansową i chciałem trochę kasy dodatkowej to chyba mało brakowało żeby jeszcze numer buta chceli ode mnie…do tej pory byłem zadowolony z tego banku, ale te ich formalności kredytowe mnie wpieniły troszku niestety…

  6. zdarza się z kredytami tak jest i to nie tylko w tym banku, teraz bankowcy sraja pod siebie przez kryzys i stąd takie jaja. Alior Bank ma jednak dobrą ofertę, na pewno ciekawa dla młodych ludzi, moi synowie tam mają konta i chwalą sobie je

  7. niedrogi dostęp do konta przez neta, to się chwali bo banki sobie dzisiaj takie opłaty naliczają ze hoho

  8. Nie wiem, może ja mam pecha, ale spotykam się ze strasznie niemilą obsługa klienta przez telefon, co dzwonie to jakieś oschłe babsztyle ze mną gadają, to mocno irytuje choć z amej jakości usług tego banku to raczej jestem zadowolony.

  9. bank jak to bank, ja tam specjalnie na nich nie mam co narzekac, wywiązują się z umowy, czasem niektóre opłaty według mnie są bez sensu, ale to szczególnie, ogólnie mogę spokojnie polecić te strone.

  10. Unikajcie tego banku, zatrudniaja idiotow, ktorzy nie maja pojecia co robia. 3ech pracownikow wprowadzilo mnie w blad, zostalem bez zlotowki na koncie a glupia baba z windykacji mowi, ze to moja wina.. niema tam po co dzwonic, rozmowa z pracownikiem to koszmar, polowa idiotow a druga polowa chce sie ciebie pozbyc z linii, niemile odpowiedzi ogolnie matoly.. szkoda gadac, nie potrafia udzielic nawet najprostrzych informacji, co pracownik to gada cos innego :/

  11. zgadza się,alior bank do du…….,chciałem kredyt 80 koła to koszt całkowity do spłaty u nich 77600 zł,paranoja jakaś,poszedłem do konkurencji i dostałem 4 razy taniej,jak najdalej od tego banku,chcesz wypłacić kasę to musisz osobiście złożyć w banku jednego dnia zlecenie i przyjść za dwa trzy dni to łaskawie ci wypłacą, a ja mam 50 km do aliora ,masakra

  12. Jak chcecie wziasc kredyt w alior banku przed podpisaniem umowy kredytowej przeczytajcie dokladnie co ta umowa zawiera bo moze byc tak ze zawyzyli wam wynagrodzenie tak jak mnie wplywy na moje konto z tytulu emerytury byly co miesiac w wysokosci 2360 zl a w umowie wzrosly prawie dwukrotnie wyniosly 3900zl ja w czasie podpisywania umowy tego nie zrobilem bo w tym dniu zmarla mi bliska osoba a jeszcze nie zwrocono mi uwagi na jej przeczytanie i dopiero po kilku dniach to uczynilem ale nie moglem nic zrobic nie polecam tego banku nikomu

  13. Też jesteśmy niezadowoleni z banku, jedyny plus darmowe bankomaty. Teraz załatwienie jakichkolwiek spraw jest całkowicie niemożliwe, a infolinia – porażka.

  14. Po kilku latach korzystania z bankowości firmowej bank nagle stwierdził, że zmienia reguły gry i zmienił warunki i zaczął naliczać opłaty 25 zł za miesiąc za prowadzenie konta. Oczywiście nie powiadomił oficjalnie o zmianie tabeli opłat tylko poinformował zmianie dokumentów związanych z ofertą produktową. Czym uśpił pewnie nie tylko mnie ale i wielu innych klientów. Najśmieszniejsze, że nowi klienci dostają premie za założenie konta nawet do 1700 zł. Starego klienta z pokaźnym saldem na rachunku traktują jak szmatę i wyciskają jak cytrynkę. Jaka z tego nauczka – zmieniać banki jak najczęściej – korzystać z promocji rok góra dwa i zmieniać na inny

  15. Kupiła telefon na raty przez ten bank i przeplacilam o 100%nigdy więcej z tym bankiem nie będę podpisywać umowy. To jest nienormalne

  16. Najgorszy bank z jakim mialem do czynienia . Posiadając kartę kredytową (darmowa) w banku który przejął alior bank nagle mam koszty prowadzenia karty i inne koszty . Mało tego przy zadłużeniu 11 zł które sami stworzyli swoimi kosztami z automatu dostaje pismo z windykacji niemalże z pogróżkami. Masakra totalna . Wyższa kultura bankowości

  17. Jestem klientką AB od kilku lat, chcąc dokonać wpłatę na konto walutowe, lub wypłatę muszę jechać 50 km do oddz., bo filialne placówki AB nie posiadają takich uprawnień. Komu i czemu służą?

  18. Odradzam ten bank. Obsługa klienta chamską. Nikt za nic nie odpowiada. Każdy przelew musisz potwierdzić telefonicznie. Nikt z banku nie dzwoni. Kłamią że nie mogli się dodzwonić. Zablokowali konto jak złożyłem skargę.

  19. Bankowosc internetowa jak ze sredniowiecza. Smsy od nich nie dochodza, konto internetowe co chwile sie blokuje, A na infolinii nikt nie potrafi pomoc. No I nie moge sie dostac do moich pieniedzy

  20. Bardzo nieprzyjazny bank. Bezduszny / odhumanizowany. Za najdrobniejszą czynność pobierają opłaty. W ogóle nie ma dyskusji, partnerskiego podejścia. Tylko płać i płać …

  21. Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć nieziemską cierpliwość. Czeka się w kolejce jak na infolinii do przychodni NFZ. Dlatego ocena 1. Oferta miała być „bezpłatnym prowadzeniem konta firmowego”, a kilka razy w miesiącu pobierane są opłaty za każdym razem za coś innego (od 0,50 zł do 15 zł). 1 pkt na 5 za ofertę.
    Główną przyczyną rezygnacji z tego banku są: WIECZNE PROBLEMY Z APLIKACJĄ. Szału można dostać. Ciągle albo wyświetla się błąd techniczny, albo, że trwa naprawa, albo nie da się z jakiegoś magicznego powodu wysłać przelewu. Najgorszy i najczęściej występujący błąd to problem płatności blikiem. Jestem w tym banku od dwóch lat i od początku, średnio co 2 tygodnie na tydzień nie da się płacić blikiem, bo kiedy trzeba potwierdzić płatność, nie da się tego zrobić. Nie wyświetla się „okienko” potwierdzenia wykonania przelewu. Jak można tak długo nie móc naprawić tego błędu? 2 lata?!

  22. Opinia o ALIORBANK
    Pierwsza wizyta w banku była rewelacyjna. Pracownik opowiedział o wielu promocjach, z których mogę skorzystać.
    Na koncie oszczędnościowym były w listopadzie wpływy 11tys. Nie uznali ich do promocji, ale wpływy w grudniu już tak. Dlaczego?
    Kolejny pracownik w banku nie przyjął reklamacji, odesłał do domu.

    Żeby zmienić limity przelewów, potrzebujesz numeru CIF. Ja dostałem go na infolinii, a narzeczona musi iść osobiście do oddziału, bo system sobie decyduje komu można pokazać, a komu nie.

    Aplikacja nieintuicyjna. Żeby wypłacić z oszczędnościowego, muszę wejść w osobiste, kliknąć z niego przelew i zmienić konto. I wiele innych rzeczy, których sam nie znajdziesz.
    Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem nawet kilkudniowym.

    Na infolinii najpierw rozmawiasz kilka minut z robotem, dopiero potem konsultant.

    Regulaminy tak zapisane, żebyś nie pamiętał wszystkiego. Nawet doradca w placówce musi je czytać, żeby Ci wszystkie warunki wytłumaczyć.
    A gdy masz pytania, dlaczego nie dostałeś promocji, każe Ci pisać reklamację w aplikacji, na której odpowiedź czekasz klika, a może nawet kilkanaście dni. Nie da się w odpowiedzi zadać kolejnego pytania, czyli prowadzić korespondencji, musisz zakładać nową reklamację.

    Wszystko skomplikowane i ładne tylko w reklamie.
    Porażka…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *